25/12

Godmorgon
just nu sitter jag hos niklas,han duschar,sov här inatt. För att jag & min bror åkte & träffade Bella sent igår kväll men jag var verkligen trött så vi var inte där länge men de blev en stund så skjutsade niklas hem mig halva vägen så tänkte jag att jag inte orkar gå hem så sov hos niklas istället efter att han övertalade mig.
Men min bror stannade kvar hos bella.
Julen var great iår fick presentkort,pengar,parfym,kläder,väska & sånt,jag är mer än nöjd.
Ikväll ska jag in till stan för att möta upp josefine & andrea som ska lämna pengar till mig sen ska jag bara hem.
Känner mig inte fräsch att sova hos någon när man inte har grejer med sig som t.ex kläder,parfym,deo,hårborste,tandborste & smink ibland.
Men de funkade nog ganska bra ändå.
snart ska jag gå hem iallafall så kanske hörs sen puss / johanna

Kommentarer
Postat av: Jenni

hahaha du sover alltid hos mig utan grejer (a)

2010-01-03 @ 18:25:00
Postat av: yoo

vem är bella? :)

2010-01-26 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0