Hemma med införskaffningar

nu är jag hemma,vi fick börja tidigare på matten & sluta tidigare.
så gick på stan med folk,träffade massa också,denise som jag inte har träffat på länge,hur kul som helst.
jag fick med mig hem ett skit snyggt armband från H&M & ett par stora guldiga örhängen från gina,vad kan man säga mer än att jag är nöjd.
beroende?kanske,kanske inte.
sen åkte jag bara hem,satt med millan på bussen,pratade om en massa.
nu sitter jag här & ser på made.
ikväll ska jag träffa älsklingen iallafall.
hoppas alla får en trevlig kväll
puss


Kommentarer
Postat av: Denisen

vi måste hitta på nåt nån dag hörru :)<3

2009-12-08 @ 08:49:31
URL: http://sugarfree.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0