17/11

hejhej
skola idag då,mycket humor iallafall. Fick reda på att vi har prov i försäljing & servide redan nästa torsdag så hoppas de går bra så får väll plugga.
carro fixade en fin bakgrund till mig idag,tack gumman du är bäst.
Jävla piss väder de var idag,usch säger jag bara.
nu är jag hemma & får se vad som händer,ska nog se på andra avenyn ikväll iallafall.

Jag har så svårt att hantera att min bv jenni jalonen är borta,saknar henne så mycket hoppas att allt går fort så jag får tillbaka mina tider med henne igen !<3

Kommentarer
Postat av: BV '

bby du vet att jag saknar dig mest av allt <3 nu har nastan halva tiden gatt redan, jag ar hemma snart igen ! <33

2009-11-17 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0