28/11

hej alla
kom hem för ett litet tag sen,kollade på tv med papi & jenny,sen åkte vi till gränby,jag gick runt & kollade medans de handlade mat,hittade iallafall lite örhängen som är alltid bra att ha så köpte de.
sen åkte vi till mammas grav & tände ljus.
Igår var jag på bio med älsklingen,vi såg new moon,den var faktikst bra & sen åkte vi bara hem.
Fick reda på att de är fotbollscup med laget i norrtälje typ imorgon,måste alltså gå upp runt 7,får se hur jag kommer orka de.
Sen måste jag säkert plugga också för har 2 läxor tills på måndag.
juste papi ska bestämma sig till imorgon om jag ska få pierca mig eller inte men hoppningsvis så får jag nog de.
vi hörs senare, puss / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0