Första advent

hejhej,
Igår var jag med niklas hela kvällen sen sov jag eftersom jag skulle upp tidigt idag.
första advent idag.
De började med att gå upp skit tidigt imorse,fixa mig,äta & packa sen åkte vi på fotbollscup med laget i Norrtälje de gick inte så bra,varför alltid hamna i den gruppen vi inte ska hamna i?
Kunde iallafall inte vara med på de två senaste matcherna p.g.a att jag fick min vecka,hade ont i magen & de var inte planerat att den skulle komma idag men visst hade jag en aning om de ändå.
Men då fick jag kolla på när de andra spelade,stolt fotograf var jag iallafall när jag fick knäppa en massa kort haha.
Sen åkte vi hem efter de,sov nästan hela bilresan hem,sen åt jag & nu har jag precis badat,haft hårinpackning & så.
tror nog att jag måste plugga lite snart har 2 läxor tills imorgon,ouups.
Puss / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0