Snabb update från skolan

Vi var ju på polisehuset de gick bra sen gick vi till samhällskunskapslektionen när de var typ 10 min kvar,fick tillbaka våra prov som vi skrev igår,jag fick G 31/60,stolt jag blev över mig själv eftersom att jag trodde att de verkligen gick skit.
Nu sitter vi i datasalen & väntar på att matten ska börja,som börjar kl 11 sen ska jag & carro vaccinera oss,vi har bestämt att vis ka göra de iallafall,jag sätter mig inte på någon buss hem innan jag har blivit vaccinerad för kan inte bara skjuta upp de hela tiden.
så de får ta den tid de tar,kan gärna springa runt i hela stan för att vaccinera mig på något ställe som har kvar vaccin men hoppas att de finns på vaccinatinsbyrån,annars blir de fyrishov eller något annat ställe.
vi hörs sen när jag kommer hem
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0