Torsdag

tog ju sprutan igår med carro,sprang runt i hela stan,på vissa ställen var de slut,var nära på att halka inne på java,vi förfalskade lappar så vi kunde ta sprutan & de funkade faktiskt,tog en tur till fyrisskolan gjorde vi också för att låna en penna så vi kunde förfalska våra föräldrars underskrift . Men de kändes skönt att vi tog sprutan nu slipper vi tänka på de.
Jag & carro höll varandra i handen när vi tog den,haha.
Kunde inte träna igår eftersom jag fick så himla ont i armen & mådde dåligt.Imorse när jag vaknde mådde jag sjukt dåligt,var varm & hade feber så de blev ingen skola. Tror de är lite bättre nu iallafall men kanske börjar må dåligare mot kvällen vem vet.
Nu ska jag bara ta de lungt,sova lite & så.
vi hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0