Torsdag

Kom hem för ett litet tag sen,fick gå tidigare från matten för hade jobbat klart med de vi skulle göra.bara för att jag,linda & carro gick så kollade typ speciellt en person i klassen på oss såhär mycket,nämner inget namn, men vi hade jobbat klart så vi fick gå ändå,kändes som att de flesta strirrade på oss "vadå varför går dom" haha.
 otroligt skönt att vi hade sovmorgon idag & bara 2 lektioner.
De var ingen god mat i skolan idag så jag,carro,andrea,linda & josefine gick till ica & köpte mackor,läsk,godis osv jag känner mig tjock.
Satt med ellen på bussen hem idag,så kul att träffa henne för de var verkligen länge sen,vi pratade gamla minnen osv de var riktigt trevligt måste jag ju säga.
vi hörs sen puss

De är såhär carro gör på mattelektionerna (idag),filar naglarna  & så är de en bild från igår också,bildbevis haha sötnos.


Kommentarer
Postat av: Carolinhe <3

haha ;) snyyyyygga bilder baby ;D <33

2009-11-05 @ 17:09:00
URL: http://carulinhe.blogg.se/
Postat av: Dess

haha jag kan slå lite vad om att ni nämnde mig någon gång. du&ellen

2009-11-06 @ 01:54:51
URL: http://sugarfree.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0