alltid otur?

Kom hem runt kl 1,de blev tydligen ingen matte,han sa att de inte skulle vara någon lektion så vi åkte hem efter lunch.
Gick runt på stan en stund sen,testade ett par jeansleggins på gina som jag alltid har varit intresserad av,storlek xs men när jag testade dom var dom stora vid benen;o men så farligt var de inte så ska nog testa dom igen imorgon & sen så hittade jag verkligen en skit fin rosa tröja men de fanns bara stora storlekar varför har jag alltid en sån otur ?
får väll kolla på andra gina imorgon också om jag hittar någon & just nu när jag har pengar så hittar jag knappt ingenting att köpa när jag väl är ute & kollar,otur.
Nu ser jag på film & ska äta snart .
Puss

Kommentarer
Postat av: Dess

sv: haha, neej skit gulliga bilder på dig ju :D <3 men tack så mycket ;)

2009-10-11 @ 20:10:44
URL: http://sugarfree.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0