Fredag

Just nu sitter jag här i datsalen med,carro ,josefine,andrea & Linda. Hade lika gärna kunna vara hemma& fått sovmorgon idag för vi hade ingen praktisk marknadsföring lektion för läraren var inte här.
Så just nu väntar vi på att datorkunskapen ska börja & sen ska jag & carro ner på stan & köpa latte,är ingen god mat i skolan &så ska jag köpa en ny fondaution eftersom min tog slut imorse & så kanske jag köper en mascara också. Får se om de andra hänger med om de inte äter i skolan.
Vi försökte slippa ifrån matten idag men de gick inte nej,vi skulle tydligen få tillbaka våra prov,jag vet redan att jag har fått g men ändå kul att se & sen ska vi göra någon övning.
Men  jag ska nog åka 2 bussen hem idag om jag hinner,hoppas verkligen inte att de ska börja regna när vi ska ner på stan.
Nu är de lov,denna vecka blir de mycket party,är så grovt sugen också !
Vi hörs sen Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0