Onsdag

Hejhej,nu sitter vi här i datasalen & har so boring.
Bilden börjar om ungefär 30 min så ska jag göra nått bild prov sen slutar vi.
Ikväll blir de träning,ska testa så får jag se hur de känns,känns som att jag har tröttnat på handbollen fast de kan ju vara att jag inet har spelat på ett tag.
Så de är ju lite nervöst att börja igen eftersom jag har ingenaning om vilka övningar som dom kör på träningarna & de har tränat mer än mig.
Så hoppas jag lär mig snabbt annars blir de sjukt pinsamt. Jag har varken rört eller kastat en handboll på evigheter,men hoppas de går bra.
Så de blir som en testträning för mig för att se om jag fortfarande vill spela eller inte.
Så de är kvällens planer & plugga har engelskaglosor till imorgon också,får väll plugga lite när jag kommer hem från skolan .
Vi hörs sen,kommer antagligen berätta om hur träningen gick osv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Dess

whaaaaaat!? du är ju grymt bra på handboll hörru! jag funderar på att komma ner till hallen nån gång och titta på :))

2009-10-14 @ 23:33:09
URL: http://sugarfree.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag får se om jag fortsätter eller inte,ja kom ner:)

2009-10-15 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0