Onsdag

Onsdagar är så himla sköna,bara 2 riktiga lektioner kan man säga att vi har. Så idag har jag varit i skolan,de var som vanligt hände inget ovanligt precis haha,men saknade min carro men hon kommer väll antagligen imorgon.
lärde mig på matten idag hur man räknar med blandad form och bråkform fattade nästan aldrig de förut men nu vet jag & jag tycker de är enkelt nu när jag väl kan. De var bra att jag lärde mig de eftersom har rest från matte provet på fredag så tror/hoppas de kommer gå bra.
Lite senare idag/kväll ska vi hem till en bekant som fyller år,åker nog mest dit för att käka tårta/smörgåstårta haha typiskt mig menmen så får se hur de blir .
vi hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0