Tisdag

Nu är jag hemma,de är så kallt ute.
Vi hade svenska sista & då skulle vi berätta om boken vi har läst i gruppen osv,haha min grupp var på samma nivå som mig,kunde inte förklara så himla bra osv haha menmen.
Jag & carro råkade skämma ut oss lite när vi skulle gå över övergångställetmot bussen,haha inga kommentarer.
Nu ska jag se någon film tror jag,sen får jag se vad som händer.
Jag saknar jenni jalonen sjukt mkt.
puss

Bilder från idag,
Dresscode:
Kofta-Cubus
Linne-Gina
Leggins-Gina






Kommentarer
Postat av: Jenni

baby, saknar dig emr an du kan ana . jag vet att jag sager det om och om igen och jag vet att det inte racker , men det ar allt jag kan gora just nu och jag kanner mig sa maktlos for de.

men jag alskar dig for alltid det vet du, alltid vi <3

nar jag kommer hem igen sa ska vi ta igen det har aret som gatt, fortsatta med vara flummiga biokvallar som vi alltid brukade ha nar vi inte var taggade pa fest men framfor allt festerna sjalva haha, oslagbart <3 minnena med dig gar aldrig ur . jag alskar dig.

2009-10-13 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0