Lördag

Idag vaknade jag av att jag var förkyld,inta så farligt men ändå .Trodde att jag skulle må mkt sämre än vad jag gör eftersom jag var ute igår,men de blev inte alls lika mkt som kulturnatten de kan jag lova satt de blev inte så himla mkt igår.
Lyckad kväll igår med Ida & lina,tack flickor & en massa andra som vi träffade lg barn osv ;o

Nu har jag ialf fixat mig & ska åka 11.33 bussen in till stan,ska möta upp jenny så ska vi kolla på skor & sen ska jag gå runt på stan ett tag bara & sen bara hem .
Får se vad som händer ikväll,inget planerat än ialf men jag är trött de kan jag ju lova !

Vi hörs sen när jag kmr hem.
Pusspuss


Bild från igår,lina & ida vet ingen bra kvalite hade inte kameran med mig .


Kommentarer
Postat av: Ida

hahha otroligt charmig bild hörru ;)

2009-09-21 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0