sliten brud

Hellu,nu har jag försökt att äta lite & ska snart fixa mig för att åka på match snart .

Kan ju inte säga att man mår toppen idag men nu är de mkt bättre än vad de var för några h sen.
Gårdagen var helt fail ,de börjades med att jag kollade på fel busstider till stan så fick vänta i typ 1h 30 min på att nästa skulle komma så jag gick hem medans .
Sen var de helt fullt på bussen såklart så fick stå,men de var ju ett + att man fick åka gratis till stan & hem bara för att de var kulturnatten .
Kan ju inte säga att jag kmr ihåg så mkt av kvällen men de blev ganska spårat ialf,träffade på massor med folk som man känner & kände igen,trevlans .Tänker inte berätta allt som hände haha för de vill ni kanske inte veta ;) men de var en helt klar lyckad kväll !

Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

helt klart lyckat :D haha jag vet allt som hände (a)

detta mst vi göra om snart ? :)

2009-09-13 @ 19:01:41
Postat av: Philip

det låter som en bra kväll ;)

2009-09-13 @ 19:04:49
Postat av: Johanna

Ida:hahaha,ja självklart måste vi göra de:)

2009-09-13 @ 19:17:49
URL: http://jjohannanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0