söndag

natten igår var lång kan jag säga er,brukar oftast aldrig vara uppe till typ halv 5 på morgonen haha.
Kom precis hem från match,vinst med 4-0 mot Iron,vi var bäst !
Sen träffade jag på lotta & malin som satt & kollade på oss,jag & jenny åkte med dom hem också .
Nu har jag precis duschat,känns riktigt skönt & nu sitter jag här & äter lite mackor.
Imorgon är de skola,men går bara 3 dagar för vi är lediga torsdag-fredag .
Justja,fick reda på av josefine att vi typ har någon läxa tills imorgon? tjejen med koll. & jag har inte ens pappret hemma menmen de var bara nått man skulle skriva om några byggnader kmr inte ens ihåg nått,aja de visar sig hur de blir med de.
Lite senare nu ikväll ska jag nog se på sandor/Ida, var länge sen jag såg den så .
skriver nog inte mer ikväll,men vi hörs imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0