Tisdag

Nu är jag hemma från skolan,åt på donken med andrea,carro & josefine haha. Iallafall,efter skolan så gick jag ner på stan med carro baby,vi letade i de flesta möjliga affärer efter "skiss block" typ som vi ska ha till bilden på onsdagar,hon kommer döda oss om vi inte hittade nått. Vi hittade några först som kostade runt 70 kr;o & de är de verkligen inte värt så efter ett tag hittade vi ett vanlig block som kostade lagom & de var ett värt pris .
Efter de gick vi in på hemköp & sen till bussen.
Sista skoldagen imorgon för veckan,vadå skönt ? imorgon ska jag på nån övningskör kurs med pappa,jenny & niklas .Så ska vara på stan tills dess,ska kolla lite i affärer,shoppa med bror & sedan äta med hnm tror jag.
Nu väntar jag på mat,har matteprov imorgon OMG jag måste plugga !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0