Söndag kväll

har inget att säga om dagen faktikst , just nu lyssnar jag på scotts utan ingen anledning alls . Har ätit lite mackor & druckit kaffe,är extra noga nu att jag äter ordentligt & ofta för vill inte ha någon repris på de som hände .
Linda har underhållt mig på msn,  hon vet vad som får mig att skratta kan man verkligen säga haha. Pratade med Malin i tele en ganska lång stund, riktigt härlig tjej .
Nu har jag precis packat min väska, ska med klassen till fyrishov imorgon igen, ska bli roligt, ska nog sola också & basta säkert .

slänger in en sommarbild eftersom sommaren är på väg & gud vad jag längtar ! Vill inte höra att några gnäller på att det är för varmt i sommar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0