Godmorgon

vaknade tidigt idag även fast jag kom hem sent igår . Var på fest i rasbo hos pär som fyller 18 imorgon, det var riktigt härlig fest måste jag säga, alla som var där känner man ju typ så de var ett plus . Även fast jag var/är lite sjuk fast nu är jag mest förkyld så hade jag ingen lust att sitta hemma ensam bara vilket jag har gjort några kvällar nu när jag har varit sjuk .
Är inte bakis idag faktikst vilket jag brukar bli, såhär överdrivet bakis haha . Men jag mår faktikst bra, antar att jag inte drack så mycket igår ändå, hade ingen dricka med mig . Undrade faktiskt hur de skulle gå men sen visade de sig att de var folk som bjöd tillräckligt mycket så det räckte .

Nu ska jag se på mtv, äta frukost . Vad har denna dag att erbjuda mer ? det är ju söndag vilket betyder skola imorgon så de blir nog hemma, kanske solar fast sparar nog de tills i veckan så någon kan göra det med mig, Linda kanske, hon och jag solade ju sist tillsammans .
Ni får ha en bra dag allihopa Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0