I skolan

Just nu sitter jag i datasalen med carro, har precis avslutat lektionen som vi hade innan, arbetsmiljö & säker het där vi håller på med våran apu som vi varit på. & nu sitter vi på foto lektionen, de roliga är att vi nästan aldrig gör något på dom lektionerna .
Annars har dagen varit bra än så länge, 3 lektioner bara .
Imorse ficxk jag skjuts till skolan av mina grannar, mia & peter så det var jätte snällt att de plockade upp mig på vägen & de körde mig ända till skolan .
Nu väntar jag på att carro ska bli klar med en grej & sen får vi sluta .
När jag kommer hem är de ett måste att plugga till provet jag har imorgon & så ska jag försöka hinna med att se på bonde söker fru för de vill jag inte missa .
Nej nu ska jag börja röra mig mot stan med carro, hon hälsar till er alla, peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0