Lördag

Kom hem från jobbet för ett tag sen, skulle egentligen sluta kl 17 fast alla slutade tidigare idag .Missade bussen imorse till bussen också,mindre kul, fast jag tog en som gick senare & kom bara ungefär 5 min försent fast de gjorde ingenting för alla andra var också sena förutom hon som öppnade .
Hade de jätte svårt att gå upp imorse, snoozade i 1 h, jag somnade sent igår & fick inte så mycket sömn som jag behövde så de var nog därför men jag hade de mysigt igår .
Ikväll ska jag ta de lungt eftersom jag jobbar imorgon, hade de svårt imorse att gå upp & hur svårt skulle d einte vara om jag var bakis som sover hela dagarna så de kommer inte på frågan haha.
Så jag ska väll se en film ikväll & tjocka mig hade jag tänkt, är sugen på fest, känner de inom mig att jag inte vill bara vara hemma en lördagskväll men jag har inget annat val .
Kan passa på att plugga också, har prov på måndag .
Nu ska jag prata lite med bror min innan han ska åka iväg mot staden .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0