Söndag

vaknade kl 2 idag, fråga mig inte varför men jag sov väll bra inatt helt enkelt, men kommer ihåg att jag hade en hemsk dröm men den var ändå ganska rolig, en sak som jag kommer ihåg från drömmen var att jag & min familj åkte flygplan, helt knas, de var inge tak på flygplanet heller vi bara satt på en grej haha, var helt svettig när jag vaknade imorse också, usch .Igår var de en helt okej kväll, men har varit på bättre " fester ", träffade på 2 jätte trevliga tjejer så de var ju roligt . De känns skönt att jag har alla julklappar klara, har köpt till min familj & sen när jag får mer pengar ska jag nog köpa till mina närmaste vänner .
Imorgon är de skola som gäller, ser lite framemot de för vill veta vad jag fick för betyg på ett prov, inköp & varuhantering så de ska bli spännande, fick reda på förra veckan att de senaste 2 proven hade gått bra så då blev jag glad hähä .
Funderar på vad jag ska göra nu, kanske städa mitt rum & rensa ut saker som bara ligger och skräpar, de skulle ju inte vara helt fel . På tisdag blir de lov, gud vad jag längtar, komma bort ifrån skolan & sova hur länge man vill om dagarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0