charlies angels

Idag har jag varit i skolan, gick till tio i 1,på första gången på länge så jobbade jag på matte lektionen,med musik så funkar det. Kom på idag att jag & carro kommer inte få ig i matte hur de än går för tror inte att våran lärare vill sätta ig på oss, vi är håkans änglar, haha.
gick ner på stan sen & sen åkte jag till gränby med niklas, var där ett tag & sen åkte hem . Min kväll är planerad & räddad, ska nog plugga lite till provet vi har imorgon i näthandel, gå till ica, fylla på min mobil sen bara ta de lungt. Nu ska jag ta ett varmt & skönt bad !


Kommentarer
Postat av: Caroline

HÅÅÅKANS ÄNGLAR :D haha <333

2010-03-18 @ 19:31:33
URL: http://carrofranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0