Hemma

Nu är jag hemma, efter skolan åt jag med tjejerna på jallajalla, tog en pizza medans alla andra tog kebabtallrik? men jag smakade faktiskt en del av de andra,kände mig som en idoit när jag bara åt men så kan jag vara ibland. Efter de gick vi på stan lite, hittade en bikini som jag tror att jag ska köpa snart till sommaren, lägger upp bild sen om jag hittar. På idrotten idag kändes de som att vi körde ett riktigt hårt träningspass,hade malin vid mig sidan om så de var super kul som vi alltid beter oss,samtidigt att se några tjejer från klassen som porrar sig när man gör övningar,säger inga namn men de är mina tjejer de haha.
 Sen gick vi till stadsbiblioteket,mötte upp våran lärare & lyssnade på när nån från moderaterna pratade, nån ställde fråga till mig & jag satt där som ett frågetecken "vetinte,hihi " men visste ju inte heller så. Men var där i kanske 20 min max sen gick vi, jag gick hem till farmors lägenhet där jag träffade resten av familjen, jag fick med mig hem fina små väskor,ett antal skärp, foto på mig & ett par sköna skor . Vi ska dit nångång till med resten av släkten & så ska man komma överens om vem som får vad .De ända jag vet är att jag ska få tv & nått annat också säkert.
nu ska jag bara ta de lungt & tagga inför ännu en skoldag imorgon.
Juste, de blev vinterjackan idag,men ångrade mig sen när jag kom till skolan & satte mig på bussen, gud vad varmt de var,så imorgon blir de nog skinnjackan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0