Bunny

Gårdagens kväll/natt spenderades med ett härligt gäng i östuna i en jätte mysig stuga, dans, dricka, shotar & trevligt sällskap helt enkelt . Fick skjuts till stan så jag åkte nattbussen hem sedan moppe hem den lilla biten med min bror .
Har tänkt på en sak, östuna ligger inte så långt från uppsala, de tog 20 min med bil från stan ungefär dit, åkte med Linda, hennes jesper & Ben, de var snälla som hämtade upp mig vid ica igår & sedan hämtade vi upp nästa b-rud . Men de var en trevlig kväll .
Just nu håller jag på att ladda ner en film som jag tänker se på ikväll, paranormal activity, det sägs att den är grymt läskig, ska ladda ner 2an senare också tror jag .
Nu ska jag göra lite mackor & invänta pappsen & måna som kommer hem från sthlm, deras helg har säkert varit super där .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0