chill måndag

Idag har de varit en trevlig skoldag, försov mig imorse så missade första lektionen menmen that`s life .Jag är inte trött idag vilket jag brukar vara i skolan, var nog för jag sov längre . hade redovisning på inköp & varuhanteringen idag, de gick super för min del iallafall .
Sitter på sista lektionen nu, foto ska snart ut & fota . ätit chips i skolan idag eftersom linda kom på idén att köpa de mitt från ingenstans ? så på pedagogik lektionen skrev vi lite & chillade med cola & chips, aldrig fel de inte .
Ska möta upp min syster på stan sen, äta på donken & sen träna på SATS, träningen börjar halv 7 .
Ikväll måste jag plugga, har prov imorgon, hoppas de går bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0