Duktig flicka

Jag hatar vädret, fast de är ändå ganska mysigt . Hade bara en lektion idag, engelskan inställd & stefan skulle på ett möte så vi fick en uppgift istället.
Gjorde klart uppgiften på HM idag som vi fick igår på arbetsmiljö & säkerhet & nu håller jag på med uppgifter på administrationen, hann aldrig klart med kap 2 så nu har jag gjort alla uppgifter som skulle göras, duktig jag är. Fast har bara lite kvar på en uppgift sen är jag helt klar med det .
Min väska var tung idag, verkligen tung menar jag då, lassade ner en massa skolböcker innan jag gick från skolan idag, de händer inte ofta att jag tar hem så mycket men som sagt jag ska ju satsa på skolan iår, har ett prov på tisdag, stort prov,de måste jag klara .
Imorgon har jag 2 lektioner, slutar 11.40 skönt, visst ?
Nu ska jag kolla om malin har skickat svar på alla frågor till pedagogikuppgiften som ska göras, är lite sen med den, men jag är inte ensam .
Nu ska jag äta lite glass & vänta på att pappsen kommer hem .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0