Gud förlåter dig

Ja ni, rubriken haha säger jag bara !Min kära bror & jag hade de lite roligt idag, han är bara för konstig ibland alltså .
" johanna, vi bekänner lite synder, du börjar "
Jag" okej, bla bla bla "
" Gud har nu förlåtit dig "
HAHAHA

Menmen, idag var jag i skolan, hade bara en lektion sen gjorde jag sällskap med Carro till centralen, trevligt trevligt .Har precis tagit ett varmt bad, vilket är underbart nu när de är så kallt ute .
Nu är de bara att tagga inför skoldagen imorgon, går till kl 18 om jag har engelska, är inte säker om jag orkar gå på den men de visar sig .
Imorgon kommer bli den längsta skoldagen på hela veckan med mest lektioner, de ser jag inte fram emot, har blivit så skoltrött av mig .

Kommentarer
Postat av: linda

sv: Du är bäst min fina tjej!

2010-10-13 @ 22:17:10
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0