Sats

Hade sovmorgon idag en jag glömde bort de så kom lite tidigt till skolan & fick vänta ett tag men de gjorde inte så mycket, sen hade vi bara en lektion, skönt . Många har sagt att mitt hår vart fint efter färgningen idag, de tycker jag är roligt för mig för då får jag mera självförtroende som brunett & linda tar ju åt sig äran för de var hon som färgade .
19.30 ikväll ska jag & linda iväg & träna på sats med personlig tränare, kommer vara helt slut efter träningen haha .
 Men jag vann träningen när jag var på cubus så fick man skriva på en lapp sina uppgifter typ & sen så om man hade tur skulle man vinna träningspass & så vinner jag, förra veckan ringde en & sa de, jag blev glad, brukar aldrig vinna på sådana saker så de var ju kul för mig & självklart fick jag ta med mig en vän då blev de Linda .
Så vi ska komma & testträna sen kanske vi får gratis gymkort eller träningar, de visar väll sig .
Han som ringde mig sa att vi skulle träna hela kroppen, jag kommer dö .
Menmen tror nog att jag överlever . Nu ska jag dricka lite kaffe & göra mera mackor, har redan ätit några st .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0