Söndag

Nu var helgen slut, jag tycker denna helg har varit riktigt bra fast den har gått fort .
De var en lyckad fest i skyttorp igår, dans, dricka & trevligt folk . Har aldrig varit på en fest i skyttorp där de har varit så mycket folk som de var igår, var 100 pers, om inte lite mer, har aldrig sett dansgolvet så fullt som de var igår & de var riktigt bra drag .
Men innan kl 1 så kom polisen som vanligt, alla blev utslängda, fick vänta på tåget i evigheter, jag frös faktiskt inte så mycket, hade ju min vinterjacka, mössa & vantar, jag är smart .
Jag blir så irriterad på folk ibland, någon hade tagit julias jacka, man kan inte ha något liv om man går runt & tar andras jackor . Men vi letade länge efter den & till slut hittade hon den, de var en kille som hade tagit den .
Just nu kollar jag lite på tv, har precis ätit . Kommer nog lägga mig ganska tidigt ikväll, har ju min första dag på JC imorgon, hoppas de blir bra där .
Nu ska jag måla naglarna & fixa min matlåda till imorgon, orkar inte äta ute imorgon & så ska jag duscha senare innan jag lägger mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0