Tik tok

Jag har haft en riktigt bra helg, den saken är klar . Festen igår var lite smågalen sådär, trevligt folk & de var roligt .Sov hos linda, de blev mängder med fyllekäk när vi kom hem till henne, billys, mackor osv underbart de .
Vaknade upp nästan samtidigt som Linda, båda såg ut som troll för håret stog åt alla håll men så kan livet vara ibland haha . Skrattade mycket när vi vaknade, fråga mig inte varför för de har jag ingenaning om, samma sak hände igår när vi skulle sova då blev de också en del skratt mitt från ingenstans .
Varför får jag alltid en sån jävlars baksmälla jämt ?jag äter innan jag lägger mig, tar alvedon/ipren men ändå mår jag så dåligt dagen efter .
De är ytterst få gånger jag inte blir bakis & så vill jag ha de från & med nu .
Kollade på 2012 hos linda fast hann inte kolla klart på den, men vill se hela filmen den verkar vara grymt bra . Sen efter de åkte man buss hem .
Under tiden jag har varit hemma har jag inte gjort mycket alls, ätit middag, packat min väska, druckit te . Ska snart gå & duscha & senare ikväll se på en film .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0