Tisdag

Orkade inte skriva nått igår, men första praktik dagen igår gick toppen, sköna människor som jobbar där så trivs bra med dom .
Idag jobbade jag mest ute på lagret, plockade upp nya varor osv & den sista tiden var jag ute i butiken, satan vad snygga kläder dom har säger jag bara, hoppas jag får rabatt om jag handlar där .
Kom hem för ett tag sen & har precis ätit & fixat min matlåda inför imorgon . När jag gick mot bussen igår stötte jag på Denise & hennes kille, har inte träffat henne på hur länge som helst så de var verkligen trevligt.
På min lunch idag checkade jag läget på ginatricot, koftan som jag vill ha är på rea för 100 kr, så var tvyngen att lägga undan den tills imorgon, egenligen får dom inte lägga undan rea men de var snälla & gjorde de ändå . Så imorgon ska jag göra en extra koll på den & de lutar åt att jag ska köpa den, ordinare pris på den är 199 & man lär ju passa på nu när de är rea, 100 kr för en kofta är ingenting .
Senare ikväll ska jag duscha & se på oc !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0