Hade en känsla av det

Rubriken säger allt, har haft en känsla hela veckan att jag är sjuk eftersom jag har haft huvudvärk, känt mig trött, förkyld & har frysit. Kollade precis & jag hade feber, men inte mycket 37.9, tog precis en alvedon. Funderar på att vara hemma imorgon & vila, vi har ju ändå bara frilufsdag, inga lektioner. Måste bli bättre tills fredag, ska på party & vill inte sitta hemma medans alla andra har de roligt.
Känner mig bara lite sjuk, men bäst att vara hemma imorgon även fast jag inte har mycket feber så blir de nog bättre.
Jag som hade planerat att träna imorgon kväll, men då gick den planen i tusen bitar. Håller mig hemma ikväll iallfall, kan göra en uppgift vi fick på arbetsmiljö idag så får jag de gjort. Juste, köpte en snygg kavaj idag, visar er sen !
byebye


Kommentarer
Postat av: Martin M

Du partar jämnt du Johanna ;) Krya på dej =)

2011-02-03 @ 15:53:42
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0