Måndag

Sov länge idag, helt underbart med lov. I lördags var jag hos sussi & de var jätte trevligt, fast inte lika kul när man skulle hem sen, svin kallt och ändå hade jag mycket kläder på mig, mössa, vantar osv.
Igår kollade jag på big brother, får se om jag kommer följa de programmet, inte så roliga deltagare iår, alla var gamla så de var inte så roligt att kolla på så efter ca 30 min så bytte jag till wallander som gick på tv.
Idag har jag fixat referenser till min interjuv som jag ska på torsdag, spännande. De är 8 till som ska dit så chansen är rätt så liten att jag får jobbet men man kan ju alltid hoppas, får visa mina bästa sidor och vara mig själv helt enkelt så går de nog bra.
Nu ska jag strax städa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0