Torsdag

Nu har jag varit riktigt duktig, har renskrivit på datorn alla frågor som man ska göra på arbetsmiljö & säkerhet som ska vara inne på onsdag dock så har jag två frågor kvar att göra men de fixar jag. Känner mig duktig iallafall men när man inte har något att göra kan man likagärna ligga i sängen, lyssna på min musik på spotify & passa på att göra skoluppgifter, bra tidsfördriv.
Imorgon har jag bara två lektioner, slutar runt halv 12 då blir de att äta i skolan & sedan dra mig ner på stan, åka till hallen & gymma gärnet, sen blir de hem att duscha and some stufs.
Känner att jag börjar bli lite trött, måste rycka upp mig. Ska ju skypa med min syster & elin troligtvis runt 23 idag om dom nu kommer ihåg de. Lite avis på båda dom två att dom har de super varmt osv & här i Sverige har de börjat snöa igen vilket de ska göra hela natten, nu har jag fått nog utav snö.
Ska fixa kaffe & kolla vad jag ska ha på mig imorgon hade jag tänkt !

Jätte fina bilder på mig som är tagna under vintertid, tycker faktiskt dom är lite små söta, kul att se tillbaka på de blonda tiderna också som jag nog inte kommer få uppleva igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0