Hold my hand

Tisdag i skolan, check! Låter helt underbart, snart helg om 3 dagar. Måste säga att jag känner mig sjukt stressad av plugget som jag har just nu & börjar bli less på de, har ett prov imorgon, har pluggat som en galning till de & just nu orkar jag inte plugga mer till de, nu har de tagit stopp. Jag har pluggat mitt bästa, om de går dåligt på provet så har jag otur, hoppas på de bästa.
Sitter nu iallafall vid datan & dricker kaffe, mycket gott . Ska nog ta en kopp till för att piggna till, har varken sovit bra eller mycket inatt, vaknade till när pappa & måna skulle köra jenny & elin till arlanda mitt i natten, plus så vaknade jag när pappa & måna kom hem igen, vaknade av att jag hörde bilen köra upp på uppfarten, jätte kul. Sen så kommer min bror & väcker mig runt 7 eller något, jag skulle upp halv 9, denna natt/morgon har inte varit en höjdare ska ni veta.
Är trött nu, ska kolla igenom lite en snabbis till provet imorgon, dricka mer kaffe, ta en dusch & lägga mig i sängen, slå på en film & sova äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0