Måndag

Har varit så trött idag i skolan, de var en riktig kamp att ta mig upp imorse måste jag berätta, usch.Hade lika gärna kunnat sova hela dagen istället, gjorde ändå ingen nytta i skolan förutom på foto lektionen då jag la över lite bilder till min html mapp, har även bilder kvar att lägga upp, får ta de på onsdag.
Måna, elin & erik är här, alla dom ska sova här eftersom de ska upp runt 2-3 tiden inatt för att åka till arlanda, min syster & elin ska till Australien i 3 veckor, underbart för dom, lite avis måste jag erkänna. Men har inte tid att åka bort just nu, har trots allt skolan att sköta, skulle ligga på ig i alla ämnen om jag var borta från skolan i 3 veckor, inte bra.
Men vi har iallafall fikat, sett på tv bland annat, trevligt tycker jag. Åker inte med till Arlanda inatt, hade nog gjort de om de var på morgonen men åka mitt i natten är inte direkt något som jag tackar ja till. Känner mig trött nu, ska tvätta bort sminket, borsta tänderna & se nån bra film.
Har en känsla av att jag inte kommer sova bra inatt, kommer vakna när de går upp & ska åka iväg säkert så tur att jag börjar 10 imorgon dock så slutar jag typ 18.00, har engelska test att göra, så får nog gå efter det.
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0