Free fallin`

Då var dagens praktik avklarad, idag var de roligt tycker jag iallafall när de finns saker att göra men de rullar på dedär. Lunchade med min classmate linus, de blev korv & cola,haha tummen upp. Bussen var full på hemvägen från gränby c så fick stå en bit vilket inte var någon höjdare direkt men sen fick jag sitta när en skulle gå av så blev de en plats ledig för mig. På bussen träffade jag malin också, fick åka med hon & hennes far hem från bussen, snällt tycker jag. Imorgon ska jag upp runt halv 7 tiden& de gillas inte, ska till skolan för har en lektion som börjar halv 9, pedagogisk ledarskap. Vi har vissa inviduella val som vi måste gå på under praktiktiden men jag har bara 2 st på hela veckan som jag går på så de är skönt. Vi ska tydligen ha redovisningar imorgon, min grupp ska redovisa nästan sist så får se om vi hinner med de imorgon annars blir de på måndag istället.
Sen blir de att åka tillbaka till praktiken efter skolan & arbeta till 17 om jag inte får sluta tidigare, kan ju alltid hoppas. Kanske blir en lugn helg för min del ? skulle inte skada så mycket som jag har varit ute den senaste tiden höhö, har en del saker att göra ändå så, men de visar sig hur de blir med de, kanske blir myshelg vilket inte skulle sitta helt fel. Nu ska jag fixa lite te, sova tidigt ikväll om jag ska orka upp imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0