Tisdag

Redan tisdag, slår vad om att denna vecka kommer gå galet fort. På praktiken idag jobbade jag på lagret, fick lite ont i mina armar faktiskt haha kan jag erkänna, sorterade, tog bort plasten på plaggen och larmade massor med härliga vårjackor, underkläder, tröjor och galet söta rosa och blåa bebis klänningar. De arbetade jag med till min lunch och efter lunchen fanns det ingenting att göra så jag gled runt där, plockade ur kläder ur provrummen, tycker de är oartigt att folk bara lämnar kläder där och sen hjälpte jag kunder och höll det snyggt i butiken och i slutet så hängde jag ut en del plagg i butiken, de som jag hade larmat inne på lagret. Så har min dag sett ut, bara att tagga till en ny dag imorgon. Nu ska jag ta ett varmt underbart bad, wop wop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0