19 maj

ojoj, har inte bloggat på hur länge som helst men ska sätta igång igen iallafall ett tag tänkte jag. Idag började dagen med prov kl 10 i skolan, sen blev de en sväng till solpalatset där jag solade i 20 min, underbart .Kändes som att de behövdes, har ju inte varit fint väder på den senaste tiden men imorgon har jag hört att de ska bli dunder väder så håller tummarna på det.
Efter solpalatset blev de fika med linda, jätte gott vare plus bra sällskap, sen gick vi till skolan på hjärt och lung räddning, de var ganska intressant kan man säga men nu har man kunskap ialf.
Sen blev de bara att åka hem, har skickat in en uppgift till min lärare som ska vara inne på måndag så nu är de gjort, sen har jag pluggat matte, de behövs verkligen, ska göra prov den 8e och 9e så ska plugga varje dag nu.
Nu ska jag ner med min bror till ica.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0