Dancing with your heart

Har känt mig ganska seg hela dagen idag, känns som att jag har feber eller något liknande men är trött, hängig o är varm, menmen de visar väl sig för eller senare. Så imorgon ska jag inte till skolan eller de beror på hur jag mår men jag måste iallafall till skolan runt halv 5 tiden för att skriva nationellt prov i engelska A som jag inte klarade förra året, hörförståelsedelen är det imorgon vilket är den svåraste delen tycker jag, usch, får väl hoppas de går bra. Idag har jag gjort klart och skickat in en foto uppgift till min lärare och även pluggat lite matte, känner mig duktig. Nu börjar jag bli jätte trött så ska ta bort mitt smink, borsta tänderna osv och sedan lägga mig i sängen och sova. Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0