15/12

oj,har inte bloggat på länge men har helt enkelt inte haft tid.
men iallafall sov hos älsklingen igår & de var en månad. sen åkte jag till skolan imorse,hade bara en lektin för malin fixade så vi inte behövde ha samhällskunskap haha hon är bäst,man kan inte låta bli,inte ens försöka att inte skratta åt henne de går bara inte haha.
sen efter skolan gick jag ner på stan med linda & malin 6 sen åkte samma buss som älsklingen hem,usch vilket väder.
Kom hem för ett litet tag sen,var & handlade lite julklappar & visade vad jag ville ha så nu vet jag lite saker som jag får.
ikväll ska jag till älsklingen ett tag sen imorgon blir de antagligen skola.
puss / johanna


Kommentarer
Postat av: malin

allt för dig darling, HAHHAHAHAH XD <3

2009-12-15 @ 20:25:30
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/
Postat av: linda

HAHAHA !!! Fan va gryyyyyym dag ! HAHA Bäst <3

2009-12-15 @ 20:26:14
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har hört att det inte bara var malin som gjorde så att ni åkte ut!

2009-12-15 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0