26/11

Direkt update från datsalen.
Har alltså precis ätit för ett tag sen,malin,linda,jag & carro hade verkligen trevligt sällskap ett tag,not .Sen hände de lite mer,svårt att förklara här men.
Gjorde provet som vi hade i försälning&service innan lunch idag,de gick bra,skrev på alla frågor förutom 1,dock kanske inte alla är rätt men jag vet nog att de gick bra så blir sur om jag får ig,men de får jag nog inte.

Nu är de iallafall matte snart kl 12 & sen engelskan som är grymt jobbig,slutar runt 3 idag sen blir de nog bara att åka hem antagligen.
Vi har för mycket läxor,hur ska jag ha tid att plugga i helgen ? fotbolls cup hela dagen på söndag & de är söndagar som jag brukar plugga på.
Har engelska glosor tills på måndag,nån grej på turismen,vi ska kunna veta vad alla landskap heter & placera ut dem på en karta,tror dom att mitt liv ska gå ut på att plugga,haha .
hörs nog senare
puss / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0