Måndag

Skola idag,skön dag faktikst.Men vi hade mkt håltimmar idag,vi hade ingen datorkunskap sen var de bara idrott kvar & den kunde jag inte vara med på eftersom jag har ont i halsen & är förkyld så då åkte jag hem.Så hade bara 2 lektioner idag de var skönt.
Men fick höra lite pinsamheter idag från i lördags,ja de är ju alltid kul att bli påmind haha.
Bloggade ingenting igår var så bakis men var iallafall på lokalfest i storvreta ilördags,de var kul & härligt folk sen tog jag senaste bussen därifrån med rasmus o compani & sen åkte taxi hem med niklas:)för vi missade precis bussen.

Lite  bilder från när jag är inne på toa med lina & ida på festen i lördags. Tog inga fler bilder,hade inte mobilen på mig hela tiden så.






Kommentarer
Postat av: charlotta

vad är det i flaskan? =)

2009-11-06 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0