Onsdag

De var en otrolig skön skoldag idag,på bilden gick vi till slottet för att se på någon konst grej,de var tråkigt men de gick fort så efter de fick vi gå hem.
De är otroligt kallt också,snöar lite. ska köpa en halsduk någon dag snart annars kommer jag aldrig överleva vintern.
Skulle ha tränat ikväll om jag inte var så jävla förkyld så blir ingen träning ikväll tyvär,menmen. Imorgon har vi sovmorgon till kl 10 typ & vi slutar runt 1 tiden vadå otroligt skönt ?
Köpte ny mobil igår,älskar den,mycket bättre än min förra helt klart !




Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vadå duger inte min mobil hahaha!

2009-11-06 @ 16:31:05
Postat av: Johanna

haha jo men den är lite sönder:)

2009-11-12 @ 15:03:35
URL: http://jjohannanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0