Torsdag

hejhej
dagarna går så fort & imorgon är de lov,de gillar vi.
Just nu kom jag hem för ett tag sen,efter skolan gick jag ner till station med carro,andrea & josefine. Sen träffade jag & carro min bror,sen åkte carro hem,träffade marcus också,lite bussnies är ju alltid bra.
Sen blev de stan med bror,helt okej sen tog vi 17 bussen hem.
Hade matteprov idag & jag är såhär otroligt glad för fick G,han var imponerad också haha.
Den dära jävla äckliga invandraren som carro dampade på idag & de förstår man varför,han är helt dum i huvet går runt o typ förföljer oss i matsalen,typ tafsar líte & lämnar oss inte ifred, inte en gång till,. De ska vara glada att de får äta i vår matsal & då menar jag invandrana för de kmr typ från nån annan spec skola,så vi kan säga till så kastar de ut dom.
Har nog aldrig skrattat så mycket som när carro sprang ut & skulle leta upp han o vi andra fattade ingenting haha min baby är bäst !
Sen fick vi skolkatalogen idag också,så ja dagen har varit bra.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hörs sen.
Puss



Kommentarer
Postat av: carolinhe

hahaa fyfan va arg jag vart . lavioo babe <333

2009-10-22 @ 19:40:54
URL: http://metrobloggen.se/carolinhe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0