Lördag

Igår:
Träffade folk på stan & sen åkte jag på fest i norby,lokalfest med lina & ida .Lite spårat kanske men var helt okej,hah går inte in på detaljer men. Fick iallafall busspengar till norby av niklas,de var gulligt,jag tänker inte på att ta med mig pengar de är ju typiskt mig.
men de slutade inte så bra,idas väska var borta & de är den fortfarande,vem går & tar väskor ?
Sen åkte jag buss hem,viktor betalade bussen haha snällkille .

Åkte tillbaka till norby idag runt 11 haha för min tröja var kvar där så åkte & hämtade den,den låg kvar vid busshållsplatsen ingenaning om jag hade kastat ut den igår elr nått men var skönt att den var kvar .
Kollade också runt för att se om Idas väska var där men de var den ju inte så .Gick runt osminkad på stan,de borde ju vara första gången kanske .
Nu har jag precis tagit en ipren & ser på the hills .
puss

 såhär såg jag iallafall ut idag på stan,inget vidare .

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Du är alltid söt min fina =)!

2009-10-07 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0