Måndag

Nu har jag varit hemma ett tag,såhär himla skönt .Har matteprov på onsdag & de står ig i pannan på mig redan;ohaha nej men får hoppas på ett bra resultat,så ska väll plugga lite matte elr iallafall kolla igenom lite saker .
Sen är de ju också andra avenyn ikväll,de får man ju inte missa.
Hade orientering på idrotten idag ?gud vilken överrasking verkligen,not .
Så orienterade ialf med Andrea,Josefine & Carro vi gjorde en bana ialf & efter de åkte vi buss till stan & sen åkte jag bara hem. Jag är typ trött varje dag jag kmr hem från skolan,helt död verkligen .

Dresscode:
Kofta-Gina
Linne-Gina
Leggins-Gina
 Vad kan man säga ?nästan alla mina kläder är från gina,de är en favorit !

Nu har jag börjat lite med stjal/halsduk också elr hade de idag ialf,för de första är de snyggt & sen för att de är så jävla kallt på morgonen & de kan ju också hända under dagen .Melike



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0