Onsdag

Sista skoladagen för veckan var de idag,hade matteprov,uusch efter de gick jag,carro,josefine & andrea till donken,köpte glass & latte som jag älskar just nu ! sen vart de bara bild,målade av carro & hon mig hahah faaail efter de kom bror till skolan,han satt med mig & carro ett tag & sen gick han & jag ner på stan .Han hittade ett par jeans som han köpte & sen träffade vi på lite folk,linda & malin t.ex. trevlans & sen gick jag & bror till burgerking & åt.
Juste vi fick en ny kille i vår klass idag från thorén,känns som att alla byter hit,thats right .
Carro är bättre än alla andra !

Nu har jag precis kommit hem efter 3h & 30 minuters handledningskurs som var på min skola,åååh så boring att sitta där så länge så är helt slut nu.
De blir att vara hemma ikväll,måste plocka undan lite kläder,hela mitt rum är fullt känns de som ;o men ska nog ut lite senare .
skriver nog senare skull jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0