Onsdag

Kändes som att jag hade en mkt stressig morgon,duschade,tvättade håret med silverschampo också sen efter de skulle jga torka håret sen spruta på värmeskydd på håret & sen platta det. Så de tog ju ett tag.
Sen sminkade jag mig & så hade jag problem med att välja kläder,trodde aldrig att jag skulle hinna till bussen men de gjorde jag.

Skön skoldag ialf,haha carro gör min dag helt klart ( hoppas de ALDRIG kmr ut )då är de ute med mig,haha.
Justja,trodde ju att jag hade klipptid idag så jag gick dit men var själv osäker om de skulle vara idag elr imorgon som jag hade beställt & då var de tydligen imorgon så gick ända vägen ut dit i onödan .
Sen tog jag bara bussen hem .
Min bitch ringde mig  för ett tag sen efter att jag hade ringt henne typ 2 ggr innan;o menmen man vet ju vad hon höll på med så. Blev inte förvånad över de som hände menmen de skadar ju aldrig ;) elr hur carro ?

Juste,dresscode. Mina betterier på min kamera är slut & orkade inte fixa nya så antingen kmr den upp sen om den nu är så intressant elr så skiter vi i det helt enkelt !
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0